Kunderelationer

Langvarige relationer, stærke resultater

En langvarigt relation bygger et godt fundament for succes.

Nyheder

Siden Seritronics start har der været rigtigt mange gode samarbejder. Nogle har endda været med længere og nogle helt siden starten.

Frontfolie case til form siden

En af de kunder, der har været med helt siden starten er Nilfisk FOOD. Virksomheden specialiserer sig i innovative rengøringsløsninger til fødevare- og drikkevareindustrien. De bruger mange folier og tastaturer årligt og her har et vigtigt samarbejde været vigtigt for samspillet mellem Nilfisk FOOD og Seritronic.

”Vi har handlet med Seritronic lige siden det var en mulighed tilbage i år 2000. Udover et godt samarbejde med produkterne har vi altid haft en rigtig god relation til hinanden, som har gjort vores samarbejde unikt. Seritronic, nu Mekoprint Seritronic, har altid haft en styrke i deres fleksibilitet og forståelse for os som kunde og hvordan vi har udviklet os over de mange år, hvor vi har arbejdet sammen.”

  • Tim Dallgaard, Sourcing Manager ved Nilfisk Food

Og netop den gode relation og forståelse for hinandens behov har skabt et godt samarbejde over de seneste 25 år. Nilfisk FOOD er stadig kunde hos Mekoprint Seritronic i dag, hvor en tilpasset rammeordre har gjort det let for Nilfisk FOOD at afkalde produkter efter deres behov.

Du kan høre mere om samarbejdet mellem Mekoprint Seritronic og Nilfisk FOOD her.

Et andet samarbejde der har været succesfuldt i mere end 20 år, er samarbejde med Jette-Marie Geertsen Kragh. Jette-Marie havde sit første møde med Mekoprint Seritronic i 2005

DEIF er en international virksomhed, der specialiserer sig i kontrolsystemer til forskellige former for energiproduktion. De er en af verdens førende leverandører af sikre og pålidelige produkter og løsninger til styring af decentral elproduktion, både til lands og til vands.

”Tillid og en vilje til at udvikle sig i takt med kundernes behov er noget der gør Seritronic til en god leverandør for os. Særligt udviklingen har været vigtigt, vi har altid kunne mærke viljen til at de vil yde en ekstra indsats for at deres kunder får succes.”

”Nar man besøger Seritronic, kan man ikke undgå at bemærke den særlige ånd, der hersker i hele virksomheden. Du kan mærke, de gerne vil samarbejde og gøre deres bedste. Du bemærker også de gode forhold og trivslen i hele organisationen. Den slags har det med at levere noget godt.”

  • Jette-Marie Geertsen Kragh, Vice President, Supply Chain Management

Det relationelle arbejde med kunder har ikke blot været en strategisk beslutning, da Seritronic startede. Det har hele tiden været en del af det DNA-virksomheden er bygget af, hvor kunderelationer har været noget af det vigtigste.